Kitap kulübü ile ortak okuduğumuz bir kitaptı. Keyifliydi. Felsefe sevenlerin daha çok seveceği bir kitap. Felsefe ile aram olmasa da beğendim. Her kahraman kendi başına bir başrol kitapta buda sizi kitabın içinde seyahate çıkarıyor. En beğendiğim kısmı buydu. Çoğu şeyi sorguluyorsunuz bazı şeylerin sonucu sizin hayal dünyanıza açık bırakılmış. Toplumdaki geçmişten günümüze gelen bir takım olaylarla çağrışım yapıyorsunuz. Gerçekle hayal arasında bazen seçim yapmanız gerekiyor gerçek miydi yoksa hayal ürünü müydü? İhsan Oktay Anarın okuduğum ilk kitabıydı. Kitaptaki karakteri kendi ile özleştirdiğini görüyorsunuz. Aynı zamanda İlber Ortaylının da okumamız için önerdiği bir eser.