📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Uçurumun kenarındayım Hızır
Ulu dilber kalesinin burcunda
Muhteşem belaya nazır
Topuklarım boşluğun avcunda
Derin yar adımı çağırır
Dikildim parmaklarımın ucunda
Bir gamzelik rüzgâr yetecek
Ha itti beni, ha itecek
Uçurumun kenarındayım Hızır
Civan hazır
Divan hazır
Ferman hazır
Kurban hazır"
"Şiirde güzellikten başka gaye aramam. Sanat eserleri, güzel bir çiçek, Venüs'ün eşsiz sinesi, Caruso'nun sesi gibi, bana zevk vermeli, nasihat değil. Edebiyattan maksad ancak edebiyat olabilir. Nasıl ki ahlakiyattan yalnız ahlakiyyat kastediliyor."