Berfin

Berfin
@Berf_30
Bir yerde okumuştum ‘’eğer nasip değilse insan dua etmeye bile üşenir ‘’yazıyordu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatım bir mezardı ruhum içinde ki ceset…
Düşünün, çünkü henüz yasaklanmadı…
İnsan hiçbir şeye alışmamalı…
Dünya mamur bir dünyadır içinde ki herkes kendi aklı kadar mutludur…