"İyiyim,teşekkür ederim,dedi,sekreter kız,Nasılsınız,doktor bey,diye sormuştu kuşkusuz,zayıflığımızı belli etmek istemediğimizde,İyiyim,deyip geçiştiririz ya öyle söylemişti,hatta ölecek durumda olsak bile iyiyim deriz, kabaca buna yiğitliğe bok sürdürmemek denir."