Khaled Hosseini'in okuduğum ikinci kitabı oldu. Kurgusu güzel, akıcı fakat Uçurtma Avcısı o kadar muhteşem bir kitaptı ki ondan sonra beklentiyi o kadar yüksek tutmamak gerekiyor .Beğenerek okudum .Yoğun okul temposu yüzünden bazı günler hiç okuyamadım.Fakat nasıl Emir ve Hasan hafızamda sağlam yer edindiyse Peri ve Abdullah (küçük Peri'nin deyişiyle Abollah :),duygusal kahramanımız)hiç unutamayacağım karakterler oldu.Mükemmel betimlemelerin olduğu bir kitap.Herkese iyi okumalar.