b.

b.
@Berivanala
çünkü sen varsın diye.
Hissetiğimin ne olduğunu asla bilememişimdir. Herhangi bir duygu bahis konusu olduğunda ya da tarif edildiğinde, ruhumun bir parçasını anlatıyorlar gibi gelirdi,ama sonradan tekrar düşündüğümde hep şüpheye kapılırdım. Gerçekten de hissettiğim gibi miyim, yoksa sadece öyle olduğumu mu sanıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günün belirli saatlerinde seni unutmayı deniyorum.
Sevgilim… bu dünyayı ben uydurdum desem, sonrasını diyemiyorum.
bizim bu aşktan alacağımız var; dinsin ayrı odalarda çektiğimiz ağrı, yaz geçip gitsin ve olgunlaşsın nar.
Bütün yoksunluklarımla, kusurlarımla, bozukluklarımla, ben benim…