Bu hesap; kitaplar, düşünceler ve içsel yolculuklar için bir duraktır.
Yalnızca kitap tartışmaları ve dünya görüşü paylaşımlarına açık.
Sınırlarına saygı gösteren, samimi ve seviyeli mesajlara yanıt verilir.
Kaybettiğimizi bilmeden dünyadan göçüp gidenlere ne mutlu! Masum bir kuzu olarak Tanrı’nın kucağında dinlenen ruhlara ne mutlu! Onlarla karşılaştırıldığında hayatta kalan bizler acınasıyız. Japonya yenilgiye uğradı. Urakami tamamen bir harabe. Göz alabildiğince kül ve moloz yığınları. Evimiz yok, giyeceğimiz
yok, yemeğimiz yok, tarlalarımız harap, insanlarımız yetersiz. Kalıntılar arasında dalgın dalgın durup gök yüzüne bakan iki ve ya üç kişilik gruplar. O gün, o saatte bu evde neden birlikte ölmedik acaba? Neden sadece biz bö yle acınası bir hayat yaşamak zorunda yız? Çünkü bizler günahkarız. Şimdi kendi günahlarımızın derinliğinden haberdar olma zamanımız
geldi. Kef aretimi yerine getirmediğim için geride
bırakıldım. Çok/ azla günahla kirlenen birçoğumuz, Tanrı 'nın sunağına adanacak niteliklere sahi p olmadığımızdan geride bırakıldık.