•”Eugène yatarken içinden, “Sanırım hayatım boyunca onurlu bir adam olarak kalacağım. Onun vicdanının esinlerine kulak vermenin keyifli bir yanı var. “ dedi.
Belki Tanrı’ ya inananlar sadece belli etmeden iyilik yapanlardır ve Eugène Tanrı’ya inanıyordu.”