Otuz yıl önce Türkiye'de silahlı kuvvetlerin "paha biçilemez hizmetlerini" alkışlayanlara, ama yalnız onlara değil, Kenan Evren'i mahkum edip Türkiye'de darbeyle kurulabilmiș bir arenaya bugün rahatça yerleşenlere soralım bunu:
Kapitalizmin selameti uğruna binlerce kişinin, yüzlerce kişinin, tek bir kişinin hayatını feda etmeye hakkınız var mı?