Halkınızı kötü eğitime tabi tutarsanız yaşken önem vermediğiniz bu fidanlar büyüdükçe çürür. Ekilen kötü tohumlar nedeniyle suç işlemeye meyilli olurlar. Sizin bu yaptığınıza sırf cezalandırmak için hırsız yetiştirmek denmez de ne denir?
Numan, derinliklerinde yaşayan canavarın kulağına eğilerek, insanız yahu, kaybetmeye de ihtiyacımız var arkadaş, oturalım oturduğumuz yerde diyebilirdi mesela; ne var ki bunu yapamadı. Biçare çocuk, onun soluğunu kendi soluğu sanıyor şimdi; dilinde Nefise türküsüyle ortalıkta serseri mayın gibi gezinip duruyor. Farkında olmadan kaybetmenin tadını keşfetti de onu mu uzatıyor hergele bilmiyorum ki...