"Her iktidar adam öldürür mü?"
"Evet iktidar zulüm demektir. Hele denetlenmeyen iktidar."
"Peki , iyi insanlar iktidara gelirse ?
"Öyle birşey olmaz !"
"Neden?"
"Acı bir gülümsemeyle açıkladı :
Iyi insanlar iktidara gelemez , gelse bile iktidar onu bozar , zalim yapar ."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun?
Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar, din görüyorsun!"
"Peki, sen ne görüyorsun bakalım?"
"Insan, sadece insan.Seven,acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan. "
"....dünyanın kötülüklerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!"