"Her iktidar adam öldürür mü?"
"Evet iktidar zulüm demektir. Hele denetlenmeyen iktidar."
"Peki , iyi insanlar iktidara gelirse ?
"Öyle birşey olmaz !"
"Neden?"
"Acı bir gülümsemeyle açıkladı :
Iyi insanlar iktidara gelemez , gelse bile iktidar onu bozar , zalim yapar ."
"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun?
Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar, din görüyorsun!"
"Peki, sen ne görüyorsun bakalım?"
"Insan, sadece insan.Seven,acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan. "
"....dünyanın kötülüklerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!"