Beste Mutlu

@BesteMutlu·
·
sabitlendi
Hiçbir şeye ilgi duymuyordum. Nasıl kaçabileceğime dair hiç fikrim yoktu. Diğerleri yaşamdan tat alıyorlardı hiç olmazsa. Benim anlamadığım bir şeyi anlamışlardı sanki. Bende bir eksiklik vardı belki de. Mümkündü. Sık sık aşağılık duygusuna kapılırdım. Onlardan uzak olmak istiyordum. Gidecek yerim yoktu ama. İntihar? Tanrım, çaba gerektiriyordu. Beş yıl uyumak istiyordum ama izin vermezlerdi.
Sayfa 161·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Beste Mutlu

, bir kitap okudu
1/10
·96 syf.·
2026 2. kitabı
Kahraman Tazeoğlu
7.1/10 · 726 okunma
Ya gerçek verilmeli bana ya da hiçbir şey. İkna etmeyen bir yanılsama düpedüz yalandır.
Sayfa 262·Kitabı okuyor
Söktüğünde şafak erken yağmurlarla, soluk ve üzgün ve soğuk, Kadının sessiz gözleri kapandı Bizimkinden başka bir sabahı vardı.