İllede bir yerlere ulaşmak zorunda olmanın stresten başka bir şey olmadığını söylüyor Marianne. Önemli olan, şimdi ve burası diyor. Her anın tadı çıkarılacak. Sonra, yolculukta olmak, bir yere varmaktan iyidir lafı çakıveriyor, içine küçük bir Budist mi kaçtı acaba diye soruyorum ama içine ne kaçtığı beni hiç ilgilendirmezmiş.