Betül

“Öbür dünyada kim bilir nasıldır “iyi”nin tanımı!”
Sayfa 21
Reklam
“Tek bilinen kağıt üzerinde bol keseden bot üretilirken, Okyanusya halkının belki de yarısının yalınayak dolaştığıydı...”
...Ama başlı başına bir doğruluk ve eğrilik vardır. Her ikisi de, tanrılar ve insanlar görsün görmesin, insanın içindedir. Hiçbiriniz, ne şiirle ne sözle bunları ele alıp birinin içimizdeki en büyük bela, ötekininse en büyük nimet olduğunu yetesiye belirtemediniz. Genç yaşımızda buna inandırılmış olsaydık haksızlığı önlemek için birbirimize bekçilik etmezdik. İnsan belaların en büyüğüyle bir çatı altında bulunmaktan korkar, kendi kendisinin bekçisi olurdu.
Felsefe