Kitabın sonu böyle olmamalıydı...
ÖFA 1'e göre daha güzeldi. Çok meraka sokuyordu. 1.bölümün sonunda Yosun Özgür'ü gördü 3.bölümde anlatmaya devam etti merak ettiğim için sayfa atlamadım.
Güzel bir kitaptı. Kitabı bitirince böyle olmamalıydı diye düşündüm ama gerçekten sonunu okuyunca keşke 3.kitap hemen çıksa dedim ama imkansız . Bu kitap çıkalı daha 1 ay falan oldu . Belki birkaç sene bekleyeceğiz.
Kitabın sonunu tartışmak isteyenleri mesajlara bekliyorum.
"Fizikçi notları sisteme girmiş. Bil bakalım bu arkadaşın yine kaç aldı?" Halıya tam karşıma çöktü o da.. Sıfır iki... Hepsini doldurmuştum bu defa siz sahitsiniz!"...