Betül Arslan

Betül Arslan
@Betullllll
Öyle ya..Yoktan var oluyordunuz birdenbire.Ancak bir kere var olduktan sonra,yokluğu yaşayamadığınız için,var olmanın değerini kavramak güç olabiliyordu kimi zaman.Belki de en iyi kavrayışa,yokluğa yeniden yaklaşırken ulaşıyordunuz.İki yokluk arasındaki bir çizgiydi yaşam ve en temel mutluluk, bu çizginin üzerinde olabilmekti galiba.
Sayfa 58·Kitabı okudu
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü sadece kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarina inanıyorum
Sayfa 67·Kitabı okudu