Betül Arslan

Betül Arslan
@Betullllll
Öyle ya..Yoktan var oluyordunuz birdenbire.Ancak bir kere var olduktan sonra,yokluğu yaşayamadığınız için,var olmanın değerini kavramak güç olabiliyordu kimi zaman.Belki de en iyi kavrayışa,yokluğa yeniden yaklaşırken ulaşıyordunuz.İki yokluk arasındaki bir çizgiydi yaşam ve en temel mutluluk, bu çizginin üzerinde olabilmekti galiba.
Sayfa 58·Kitabı okudu
İlişkiler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Betül Arslan

, bir kitap okudu
7/10
·136 syf.·
Beğendi
·
2017 6. kitabı
Yeşim Türköz
8.3/10 · 4.626 okunma
Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu,ölsem söyleyemem Özdemir Asaf

Betül Arslan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2017 3. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma