Melis Beyda

Melis Beyda
@Beydadelrey
"Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var.. "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir. Sabahattin Ali
"Üşüyorsun çünkü yalnızsın, görüştüğün hiç kimse içindeki ateşi yakamıyor; hastasın çünkü en güzel duygular, insana bahşedilmiş en tatlı ve en yüce duygular senden hep uzakta; aptalsın çünkü acı çekmene rağmen seni bekleyen şeylere ulaşmak için ne onlara gel diye işaret ediyor ne de kendin bir adım atıyorsun."
Sayfa 273·Kitabı okudu
"Onu tamamen affettim ama sözde ya da açıktan değil; sadece yüreğimin derinliklerinde."
Sayfa 408·Kitabı okudu
nefret ettiğim bir şey daha varsa, o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatrınızı sorup, "iyiyim," demenizi beklemeleridir. "berbat hissediyorum."
Sayfa 186·Kitabı okudu
Alıntı