"Sözümona zekice düzenlenmiş düğümle ilmek ve kurbanın sözümona zekice hesaplanmış ağırlığıyla ipin uzunluğu sayesinde kurbanın boynu kırılıyorsa o zaman kurbanın kollarını neden kelepçeliyorlar? Toplum, bu soruyu yanıtlamaktan bütunüyle aciz. Ama ben nedeninı biliyorum; bır linç girişimine katılmış ve kurbanın nefes alabilmek için kollarını kaldırıp ipi yakalayarak boy bunundaki ilmeği gevşettiğini görmüş herhangi bir amatör de öyle yapar.
Toplumun, ruhu asla kızıl cehennemlerde avarelik etmemiş, kibirli, pamuklara sarılmış bireyine bir başka sorum daha var. Tabureyı altından çekmeden önce niye kurbanın kafasına ve yüzüne kara başlık geçiriyorlar? Kısa bir süre sonra o kara çuvalı benım başıma da geçireceklerini lütfen unutmayın. O yüzden sormaya hakkım var. Cellatlarınız, siz pek kibirli yurttaş, sizin bu cellatlarınız sızın için, bizim için ve sizin buyruğunuzla yarattıkları dehşetin yüzdeki yansımasına bakmaya mı korkuyorlar?"