Bazen düşünürüm, ne kadar garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz;fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?
Öyle ya haklısın. Çok ilerde salt meslek edinmeye değil, dünyayı, kendini öğrenmeye gerektir diye okuyacak insanlar. İnsan olmayı becermek de en büyük meslek sayılacak.