Tekrar, tekrar ve tekrar okuyabileceğim bir kitap... Okurken kendimi kitabın dünyasında hissettim. Kitaba ilk başlarken böyle bir olayın olabileceğini asla düşünmezken bir anda kendimi ana karakter gibi hissettim. Kitapta tüm duyguları yaşadım; öfke, sevgi, hüzün, acıma, mahçupluk...
Bu kitabı okurken aşkın bir o kadar da imkansızlıktan doğan bir şey olduğunu anladım.
İyi okumalar:)