Seninle gezmediğim, bir sokak var içimde hâlâ.
Seninle gitmediğim, bir yolculuk var daha.
Seninle geçirmediğim günler, geceler var.
Seninle paylaşamadığım bir ömür var daha...
Dört beş yüzyıl önce yaşamak... Bu ne tatlı bir hayattı! Şan, şöhret, hüküm sürme, başarı, aşk, hırs, başına buyrukluk... Hayatı hissettiren ve şimdi ne yazık ki bir masal, bir tarih zemininden başka bir şey olmayan tatlı ve hakiki heyecanlar vardı.