📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(...)
"Öyle ki, onun ağlaması Şeyh Galib'in Hüsn-ü Aşk adlı eserinde yazdığı ninnisinin tercümesi gibiydi.
Uyu sen ay yüzlüm, bu az zamandır!
Feleğin kastı sana pek yamandır.
Öyle ki, o çok sert ve bir amandır,
İyiliği bile ateş ve kandır.
Biliyorum ki en sonunda sen de harap olacaksın..."
"Ah! Sıkıntılarımı, acılarımı, başıma gelen felaketleri dinleyen şu ağaçların, kayaların, suların dostluğu, insanoğlununkinden daha iyi; çünkü kederli gönlümden kopan haklı yakarmaların göklere yükselmesine ancak onlar izin veriyor."