Bazen düşünüyorum ne garip mahluklarız ?
Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz:
Fakat gün denen şeyi bi an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?
-Anne babamın canı cehenneme gitti diye mi ağlıyorsun?
'-Bacak kadar boyunla her işe karışma!' Diye azarladı beni.
Eşyalarımı ortada çıkarınca kızıyor bana,'kazık kadar adam oldun hala kıçını topluyorum!sOnra bir şey sorunca böyle tersliyor.
Bacak kadar boylu kazık kadar adam nasıl olur inci?
Zaten,bir felâkete sûkun ve itidalle tahammül edenlerin manzarası,o felâket için ağlayıp çırpınan ların manzarasından çok daha korkunç ve ezicidir.Kuru ve sabit gözlerin arkasında nasıl bir ateşin yandığı;yavaşça kalkıp inen göğsün içinde nelerin kaynadığı,bilinmediği için,insan mütemadi bir ürkeklik ve tereddüt içinde üzülür..