Beyazgül

Beyazgül
@Beyzagul57
Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım. *Sait Faik Abasıyanık*

Beyazgül

, bir kitap okudu
10/10
·208 syf.·
Beğendi
·
2019 10. kitabı
Pierre Loti
7.7/10 · 984 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Beyazgül

, bir kitap okudu
10/10
·214 syf.·
Beğendi
·
2019 5. kitabı
Yakup Kadri Karaosmanoğlu
8.4/10 · 54,6bin okunma
Bu yerlerde trenler doğudan batıya, batıdan doğuya gider gelir.. gider gelirdi...
Sayfa 413·Kitabı okudu