Beyza Nur Varilci

Beyza Nur Varilci
@Beyzanurvrlx
Sil baştan
Mevcut olmayan bir şeye malik olalım derken mevcut olanları kaybettik…
Sayfa 120
Reklam
Kendimi bildim bileli, bütün günlerimi, haberim olmadan ve nefsime itiraf etmeden, bir insanı aramakla geçirmiş ve bu yüzden bütün diğer insanlardan kaçmıştım.
Sayfa 62
Edebiyat
Evden çıktıktan sonra bir şeyi unuttuğunu fark ederek duraklayan, fakat unuttuğunun ne olduğunu bir türlü bulamayarak hafızasını ve ceplerini araştıran, nihayet, ümidini kesince, aklı geride, ileri gitmek istemeyen adımlarla yoluna devam eden bir insan gibi üzüntülüydüm…
Sayfa 117
“Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir. Şizofrenler, psikopatlar, manyaklar. Yani başkalarından farklı olanlar”
Sayfa 45·Kitabı okudu
Yoksa her şey ben olmadığım zaman, benim olmadığım yerlerde mi oluyordu?
Sayfa 16
Reklam