Erich fromm un bakış açısı bana uyuyor daha ılımlı ve insancıl bir sevginin varlığını kabul ediyorum.Sevmek insanı aciz kılmaz.
Sevmek de zaman kavramina benziyor .Zamanımızı düzgün kullanıp tasarruf etmemizi söylerler ama tasarruf ettiğimiz zamanla ne yapacağımızı genelde bilmeyiz tek amacımız zaman kazanmak ama neden? Sevgi de böyle sevelim sevilelim ama nasıl? Sevgi nasıl olmalı kime göre neye göre...
Bu soruların cevabını fromm veriyor .
Sevgiyle kalın
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yeni başladım bu uygulamayı kullanmaya harika insanı okumaya daha çok teşvik ediyor ve burada okur kardeşliği var.Artik bu saatten sonra kitapların incelemesini yapacağım