"Yaşadıklarımız hakkında konuşmayı sevmiyoruz. Onlan yaşamış olanların hiçbir açıklamaya ihtiyacı yok. O olayları yaşamayanlar ise ne o zaman hissettiklerimizi ne de şimdi hissettiklerimizi anlayabilir.”
Şöyle bağıranlar:
-Altın diğeri ormanlarımız işlemiyor.
-Paha biçilmez madenlerimiz toprak altında yatıyor.
-Dünya değeri mahsullerimiz tekniksizlikten ölüyor.
Haksızsınız: Biz, ormanlarımızı,madenlerimizi,mahsullerimizi ve sanayilerimizi değil, biz Türk'ümüzü işletmiyoruz.