Çok güzel bir şey keşfettim 😍 Ben telefon bağımlısı biriyim kesinlikle evde kitap okuyamıyorum. Ya otobüste ya işte ya bir kafeye gidip vb okuyabiliyordum. Okumak istediğim eski bir kitap vardı 2.eli 1600küsür olduğunu gördüm hayatımda ilk defa PDF okumaya karar verdim normalde bana kitaba dokunmanın o kokuyu duymamın dışında hiçbir şey zevk vermez diyordum. Çok yanılmışım. Tabletten kitap okuma sayesinde evde hiç zorlanmadan okudum. Hatta 2.bir kitaba başladım😍 Benim bir hayalim var. İleride kocaman bir kitaplığa sahip olmak. Şuan e kitap okuyorum ama sanırım okuduğum kitapları satın alıp büyük bir kitaplık hayalimi gerçekleştireceğim. 😊😊😊