Şöyle bir manzara ile karşılaşmak nasip olur mu değerli okurlar? Böyle bir şey ile karşılaşsaydınız ne tepki verirdiniz? 🙂
"İyi bir kitap, iyi bir arkadaştır. Hiç yalnız kalmaman dileğiyle."
Şöyle bir manzara ile karşılaşmak nasip olur mu değerli okurlar? Böyle bir şey ile karşılaşsaydınız ne tepki verirdiniz? 🙂
"İyi bir kitap, iyi bir arkadaştır. Hiç yalnız kalmaman dileğiyle."