Benim gibi Türk klasik severler için harika bir eser. Bundan 71 yıl öncesinde yayınlanmasına rağmen bugünümüze, içimize ışık tutuyor. Kitap, bizi yani içimizdeki şeytanı, zayıf irademizi, karamsar ve içsel çekişmelerimizi öyle güzel tasvir etmiş ki insan her sayfada kendinden bir şeyler bulabiliyor. Neyi isteyip neyi istemediğini bilmeyen Ömer ve aslında Ömer'in tam tersi karaktere sahip Macide'nin hikayesinde kime hak vereceğini kimi suçlayacağını bilemiyor insan.
Dili sade olmamakla birlikte bir çırpıda okuyup bitirmek isteyeceğiniz bir kitap olacaktır.
Herkesin kütüphanesinde mutlaka bulunması gereken bir eser.