Ortadan kaldırmak mı ? İki gözüm, bağışlayın ama, sizin kibir şeyden anladığınız yok. Eğer tüm bu ilin sınırları içinde ilgiye değer, hatta seçkin bir şey varsa, o da bizim vişne bahçemizdir.
Gitgide alışıyor insan işte her şeye...
Bitmez dediğin aşklar bitiyor,
gitmez dediğin insanlar gidiyor,
geçmez dediğin yaralar geçiyor bir bir...
Yani iyileşiyorsun...
Bir öfkeyle numaramı değiştirdim bir gün.
O zamana kadar aramadın, belki de ondan sonra da hiç aramadın. Her gün bir fotoğrafını sildim, her gün senden kalan bir anıdan kurtuldum. Tam iki yıl sürdü. İşte o ilk iki yıl canım çok yandı...
Ama evimi değiştirmem çok daha uzun sürdü. Çünkü ne zaman istesen beni burada bulabilirdin. Belki özlersin, belki dayanamazsın, belki aklına eser de çat kapı gelirsin diye gidemedim bu evden.
Çok bekledim seni,
çok yandım,
çok ağladım,
çok kırıldım...
Dedim ya çok zor günler geçirdim...
insanların yaşadığı beşinci mevsimdir aşk; ısısı,ışığı,görüntüsü,algılaması,kokusu,tadı,dokunuşu diğer dört mevsimde yaşanılanların hepsinden değişiktir, ne güneş bildiğiniz güneştir,ne insanlar bildiğiniz insanlar,ne de siz bildiğiniz sizsinizdir.