Dilek Tekcan

Alışmak zamanla mümkün , unutmak imkansız.
Reklam
"Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı arasında?"
 "Duymadığını zannederek sesimin çıktığı kadar ardından bağırdım. Bu son kozumdu, umutsuz bir seslenişti. Vız geliyordu sana, Umursayamıyordun, ilgilenmiyorsun artık benimle. Altüst olmuştum, kalabalığa karıştım. -Bu düşten iki saat sonra mektupların ve çiçeklerin geldi. Yüreğime su serpen güzel avuntular ..."
Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır, öldü.
1000Kitap
Ali'nin gözlerini gerçekten görmek için kendimi zorladım, ama zaman çok açgözlü bir şey. Bazen, bütün ayrıntıları çalıp kendine saklıyor.
Reklam