"Duymadığını zannederek sesimin çıktığı kadar ardından bağırdım.
Bu son kozumdu, umutsuz bir seslenişti.
Vız geliyordu sana,
Umursayamıyordun, ilgilenmiyorsun artık benimle.
Altüst olmuştum, kalabalığa karıştım.
-Bu düşten iki saat sonra mektupların ve çiçeklerin geldi.
Yüreğime su serpen güzel avuntular ..."
Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır, öldü.