Çok beğenilmesi, sürekli karsıma çıkması neticesinde merak ettiğim bir kitaptı, storytel'de görünce yolculuk esnasında dinlerim düşüncesiyle başladım ama yarısına gelmeye bile tahammül edemedim.
İnsanlar bunu nasıl beğeniyor anlam veremedim.
Yine kadını metalaştiran, objeleştiren bir kitap. Bu mu kadına verilen değer, böyle olunca mı modern oluyoruz? Nasıl böyle bir şeyden rahatsız olunmaz garipsiyorum.
Sonra düşünüyorum televizyonlar ile normalleştiren iğrençlikler, sosyal medya ile yok edilen mahremiyet, kısaca uyuşturulan zihinler sonucunda yadırganmayışı normal olabilirdi. Peki olması gereken bu muydu? Aklım almıyor..
Vasat bile değil, açık ara karşılaşdığım en kötü kitap. Verdiği mesaj dünyanın en iyi mesajı olsa, yazarı dünyanın en iyi yazarı olsa bile böyle bir kitabı beğenmem mümkün değil.
Gelinen bu durum çok üzücü.
Bu kitap için kesilen ağacın her bir dalı için üzgünüm, bunu okuyan çocukların zihni kirletildigi için üzgünüm, böyle şeylerin normalleştiği için üzgünüm...
Ben bu çağa alışamadım..