''Bir tek şey biliyorum; Gürültü, patırtı istemiyorum. Karanlık istiyorum, bir yere gizleneyim diyorum, bunu istiyorum işte, bunu arıyorum, bunun ardından gideceğim, elimde değil.''
''Artık çocuk olmadığımı biliyordum, ama yetişkin de değildim. Çocukluğun neşeli umursamazlığı ve yetişkinliğin acısı ve hayal kırıklığı arasında asılı kalmıştım.''
''Keşke aşık olabilseydim ama tutkuyu yitirmiş, arzuyu unutmuş gibi hissediyorum. Kendime fazla dönüğüm. Kendi kişiliğim benim için bir yük haline geldi. Kaçmak, uzaklara gitmek, unutmak istiyorum.''