Emel A.

Emel A.
@Bitenekepeynir
''Ne yana baksam, kendimi yapayalnız görüyorum.''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Bazı kadınlar yanlış yapmak ve yalnız kalmak arasında bir seçim yaparlar. Adamına göre değil, adabına göre. Heveslerine göre değil, hislerine göre. Sahte biz mutluluk yerine sade bir yalnızlığı tercih ederler. İşte bu yüzden bazı kadınlar, sınırlarını kendi çizdiği, gizli ve gizemli bir ülkede yaşarlar.''
"Sığındığın insanlar tüm kemiklerini kırdığında, daha fazla incinmemek için herkese kötü yaklaşıp bir duvar örmek zorundasındır."
''Uğruna yaşayacağım bir şeyler istiyordum ama hiçbir şey yoktu. Hayatımın bir amacı, değeri olsun istiyordum ama yoktu. Boş ve anlamsız bir hayattı benimki. İçimin çekildiğini hissediyordum; bulamayacağım bir şeyi arıyor, tutamayacağım bir şeye uzanıyor gibiyim.''
''Dışarıdan bakınca çok iyi bir yaşam sürüyor gibi görünüyorum. Ama biraz derinlere inerseniz, içimde koskoca bir ümitsizliğin hüküm sürdüğünü görürsünüz.''