a.

a.
@Bitiscizgisi
O kadar gece ki sevgilim, neredeyse sabah.
"Öyle bir gülüşü var ki; kahve gibi...Bir kez bakınca, hatırını ödemek için kırk yıl yanında olmayı istemek gibi..Öyle bir gülüşü var ki; görünce gökkuşağında sekizinci renk çıkıyor."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim geçmişim; güvendiğime, sevdiğime ve değer verdiğime pişman olduğum insanlarla dolu.
Sayfa 39
"Hem ben seni illa benim olasın diye sevmiyorum ki. Ben seni sevmeyi de seviyorum. Seni uzaktan da severim, yanında yokken de.”
"İnsanın, çıkmaz sokağa girdiği anda duvarı yıkacak kardeşleri olmalı yanında."

a.

, bir kitabı yarım bıraktı
%77 (296/384 syf.)
Corinne Duyvis
7/10 · 184 okunma