Hırs dürtüsüne hiçbir zaman sahip olmamıştım zaten;ben de önce birkaç sene yaşamı karşıdan izleyip kendime bir etkinlik alanı seçme çekimini hissedene kadar beklemeye karar verdim.Fakat bu izleme ve bekleme durumundan öteye geçemedim,çünkü olağan dışı bir tutkum olmadığından isteklerimin dar çerçevesinde her şeyi elde ediyordum;
bir kez daha hissediyorum ki,bir ara vermeliyim,çünkü tek bir sözcüğün bile ne kadar çok anlama gelebileceğini,nasıl zıt yönlere çekilebileceğini fark edince korkuyorum.