noktaadam

noktaadam
"Birisi tarafından delice sevilmek size güç verir, birisini delice sevmek ise cesaret." -"Sen kaç kez ölürsen öl, Tanrı bir sayar "[Sedat BALUN] "Gökyüzünü bilmeyen leke sanıyor kuşları..."
İşletme mezunu. Anadolu üniversitesi Tarih fakültesi öğrencisi
159 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"İnsanın , sevdiği insanlardan geç ayrılması zehirdir ! "...
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam

noktaadam

, bir kitap okudu
8/10
·68 syf.·
Beğendi
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2026 11:34
·
2026 8. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Hadi şuraya bir yağmurlu gün şarkısı bırakalım .... buyrun efenim ,tüm uslanmayanlara gelsin... youtube.com/watch?v=b8cxsHZ...
7/10
·232 syf.··
Beğendi
·
2026 6. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2026 00:00
çok merak ediyorum siparişimi verdim heyecanla kitabımı bekleyeceğim.... umaraım beklentilerimi karşılar .kitap biter bitmez kitapla ilgili herşeyi sizinle paylaşırım dostlar... Evet kitap bitti incelemesine gelirsek... Tuhaf Resimler’i alırken açıkçası bayağı merak etmiştim. Kapak, kitapla ilgili yapılan yorumlar ve genel havası “farklı bir şey okuyacağım” hissi veriyordu. Zaten kitap daha en baştan klasik bir anlatı sunmuyor; kısa bölümler, garip detaylar ve okuru sürekli şüpheye düşüren bir yapı var. Okurken sıkılmadım, hakkını vereyim. Akıcı, çabuk ilerliyor, merak duygusunu canlı tutuyor. Özellikle metnin içine serpiştirilen o tuhaf çizimler ve küçük ipuçları, insanın durup düşünmesine neden oluyor. Kitap senden sadece okumanı değil, bir şeyleri fark etmeni istiyor. Ama bitirdiğimde şunu düşündüm: Tam olarak beklediğim etkiyi yaratmadı. Hikâye ilginç, fikir güzel ama sanki biraz daha derinleşebilirmiş. Bazı yerlerde “buradan daha çarpıcı bir şey çıkacak” diye bekliyorsun, ama o patlama gelmiyor. Atmosfer var, gizem var; fakat bazı soruların etkisi kısa sürüyor. Yine de kötü bir kitap değil. Hatta gizemli, hafif tekinsiz, psikolojik tarafı olan hikâyeleri seven biriysen rahatlıkla okunur. Kitabın en güçlü yanı da bu zaten: seni rahatsız etmeden huzursuz etmeyi başarıyor. Ama başta yarattığı beklenti, sonuna kadar aynı güçte taşınmıyor. Kısaca söylemek gerekirse: Okunur mu? Okunur. Etkiler mi? Kısmen. Aklında kalır mı? Evet ama biraz eksik. Bende bıraktığı his tam olarak buydu.
Tuhaf ResimlerUketsu · Domingo Yayınları · 20251,831 okunma