Selma

Selma
@Bluebell
Atlamak, düşmekten iyidir.
İngilizce Öğretmeni
Bilkent / Amerikan Edebiyatı
İstanbul
Kadıköy/ İstanbul
125 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hayatımdan on hayat çıkar, hiçbiri de beş para etmez."
Sayfa 80·Kitabı okudu
Selma
:)))
8/10
·96 syf.··
2020 3. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 18 Mayıs 2020 20:11
Hangimizin yaptığı daha doğru Jakob Mendel, senin mi yoksa bizim mi? Hayattaki tek büyük tutkusu okumak olan Sahaf Mendel, kendisini bu tutkusu sayesinde dış dünyadan soyutlar ve o küçük masasında huzur içinde yaşar gider. Kimseyi görmez, duymaz, başka hiçbir şeyle ilgilenmez, sadece kitapları ve o vardır. Dolayısıyla bu dünyaya ait çirkinlikler ona ulaşamaz, onu etkileyemez. Ne güzel dimi? :) Bu noktada Jakob Mendel’in hayatına imreniyorsunuz. Öte yandan, yazar, 35 yılını bir hayal içinde yaşamanın gerçekten doğru bir şey olup olmadığını sorgulatıyor okura. Valla ben henüz karar veremedim; bir ömrü sadece kendi zihninde bir hayal misali yaşayıp mutlu olmak mı yoksa hayatın içinde kalıp mutsuz olmak ama gerçekten yaşamak mı?
Edebiyat
Sahaf MendelStefan Zweig · Martı Yayınları · 201812,8bin okunma
Elifcimcigaranvarmı isimli okura yanıt verildi
Selma
Bence tek ve asıl önemli olan mutlu olmak :) Hayal bazında da olsa..
Güzel bir aşk romanı okumak istiyorum. Önerisi olan? :)
Edebiyat
Lady Mora isimli okura yanıt verildi
Selma
Teşekkür ederim :)