Ölüme fısıldayan adam

Ölüme fısıldayan adam
@Bob_forst
Ağlasam sesimi duyar mısınız,
-Bu hayatta değişmeyen tek bir gerçek var. Bir gün herkes kaybettiği herşeyin değerini mutlaka anlayacak.. hani bazıları oluyor ya hayatımızda hani şu üstüne çok düştüklerimiz. çocuk gibi koruduklarımız incitmeden bile sakındıklarımız...Bütün bunlardan bunalıp bizi yüzüstü bırakıp gidenler var ya,bir gün mutlaka pişman olacaklar,o da yetmezmiş gibi hatalarını anlayacaklar , anlayacaklar ama çok geç kalacaklar...
Reklam
Ölüm merhametlidir. Bizi asıl acıtan hayat ve hayatın içindekilerdir. Yine de hayatı sever ölümden nefret ederiz. Bu çok gariptir.
Şimdi anladım ki benim en değerli yanım bu karanlık ve sessizlikmiş.
Ağlayamayacak kadar kuvvetli, gülemeyecek kadar zayıfız.
Pişman değilim. Sadece dön bak arkana... Ne için nelerden vazgeçtin. Neler dururken neyi seçtin. - Nazım Hikmet
Reklam