Buraya,
İstemeden geldik.
Biz istemeden yaşadık, istemeden büyüdük.
Fikrimiz önemsizdi,
Hislerimiz önemsiz.
Önceleri çocuktuk, anlamadık oyunlar oynadık.
Sabah erkenden kalıp çizgi filmler izledik.
Sonra okuduk, okuduk, okuduk..
Belki kısacık ömrümüzde hep en uzun hikayelerin peşine düştük
Kimimiz üşüyen bir kediyi dert edindik,
Kimimiz kırılan bir kalbi.
Kimimiz dibine kadar yaşadık,
Kimimiz her şeye temkinli yaklaştık.
Bazen de oturup düşündük:
"Kimin için?" , "Ne için?"
Tüm bu yaşanılanlar, peşinden koşulanlar,
Anılar, hayaller, inançlar, umutlar.
Tüm bunlar ne için?
Söyle insan ne için yaşar sarmaşık?
İnsan tüm bu sorulara cevap bulmak için yaşar
Bulduğunda ise uğruna yaşamak için çok geç kalmıştır.
Velhasıl herkes yaşar.
Kimi doğru hikayeleri, yanlış insanlarla.
Kimi yanlış hikayeleri, doğru insanlarla.