📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her yaşam milyonlarca seçime ihtiva eder. Kimi büyük, kimi küçük. Fakat bir kararın yerine başka bir karar geçtiğinde, bütün sonuçlar değişir. Dönüşü olmayan bir sapma gerçekleşir ve bu da başka sapmalara yol açar. Bu kitapların her biri şu an yaşayabileceğin hayatlara açılan birer kapıdır.
merhabaa her zaman olduğu gibi direk yoruma giriyorum. Öncelikle ben ilk kitabın sonuyla bu kitabın başını bağdaştıramadım ama çokta bir gariplik oluşturmadı. Bence 2. kitap 1. kitaba göre çok çok iyiydi evet, olaylar daha azdı ilk kitaba göre ama beni daha çok sardı. Eleştireceğim şey karakterlere yer verilmemesi, kitapta neredeyse sadece eylül ve merih vardı ama bence yan karakterlere daha çok yer verilmesi gerekiyordu. Onun dışında söylenecek pek fazla şey yok beyz yine harika yazmış yazım diliyle kurgusuyla...
Ayrıca kitabın toplumda anormal olarak adlandırılan şeylere değinmesi benim için çok özeldi eminim çoğu kişi için çok özel.
merih,eylül ve geyik gökyüzünde buluştular...
8/10
Kar TanesiBeyza Alkoç