ilk kitapla art arda okudum ve ilk kitaba göre çok çok iyiydi kendimi daha çok kitabın içinde hissettim. bu kitap gerçekten iyi kurgulanmıştı sadece çok fazla muck muck sahneleri vardı ve bir tık sıktı.
Her karakterde kendimden bir parça olduğu için kitap beni kendine sülük gibi yapıştırdı QĞAMFĞWQPWĞQĞQQQQQPĞQWĞO
sonra koza bu kitapta daha fazla vardı ilk başta ısındım sonra nefret ettim sonra yine sevdim ama ışığa yaptığı şeyler konusunda haksız olduğunu düşünüyorum ve onu affedemiyorum.
bu kitapta mutlunun enerjisi azalmıştı bu ben aşırı aşırı üzdü.
her neyse uzatmayalım mükemmeldi
OKUYUN OKUTTURUN
10/10
Sokak Nöbetçileri 2Aslı Arslan