Benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Menteşin dilini edebiyatını tarzını sevdiğim için çıkar çıkmaz aldım. Lakin ancak 40 sayfa dayanabildim. Neden böyle olmuş anlayamıyorum, hatta kendimi suçlu buldum önce :) eminim bu hususta yalnız değilimdir. Dili aşırı yorucu bir hale getirmiş kullandığı benzetmeler ve betimlemerle. Eskiden tadında bırakırdı. Ama bu kitabında sanki bir kenarda deyimler sözlüğü bir kenarda aforizmalar kitabı. Bu sebeple yazarın benim için zirve eseri halen Korkma Ben Varım’dır. Bu kitabını maalesef yarım bıraktım. Belki bir şans daha veririm bir gün.