Bunların yapamayacağı şey var mı? Adamı ezerler, büzerler, düzerler, döverler, ufalarlar, bitirirler. Bi zahmet neden yaptıklarını bile söylemezler sonra da çekip giderler. Sonunda gittiler işte beni orda kırık dökük koyup gittiler.
“...İnsan bir şeylere inanır, çünkü onlara inanmaya şartlandırılmıştır. İnsanın kötü nedenlere inandığı şeyler için başka kötü nedenler bulmak, işte felsefe budur. İnsanlar Tanrı’ya inanırlar çünkü öyle şartlandırılmışlardır.”
“Yine de tek başınayken Tanrı’ya inanmak doğaldır; yalnız başına, gecenin bir yarısında, ölümü düşünerek...”