İnsan yalnızdı. Ne kadar bir arada olursak o kadar yalnızlaşıyor, kalabalık da kayboluyorduk. Bazen ağladığımızı kafamızın içindeki gürültü den kendimiz bile duymuyorduk. İdare ediyorduk, ta ki gürültüsü nü bastırdığımız aklımızın içinde kaybolana kadar.