Bunun bi benzerini kitaplar için yapmıştım şimdi de anime ve mangalar için yapmaya karar verdim.
🤍İlk animem
"Diabolik Lovers"(bunun ilk olması biraz garip çünkü genel olarak çok cringe bir anime olarak anılıyor😅)
🤍İlk mangamKuma Kuma Kuma Bear - Cilt 1 (tek diyebileceğim çok kötüydü...)
🤍En sevdiğim anime
"My Hero Academia"
🤍En sevdiğim mangaOrange - Cilt 1
🤍En sevmediğim anime
Mieruko-chan (yine hangi sebeple izlediğimi bilmediğim bir anime)
🤍En son izlediğim anime
"Horimiya"
🤍En son okuduğum mangaスパイファミリー [Spy × Family] #12
🤍Şu an izlediğim anime
"Wind Breaker"
🤍Bana anime izlemeyi sevdirten anime
"Death Note"
🤍Bana manga okumayı sevdirten manga