İçimi dökmek istediğim bazı konular var. Ne zamandan beri kitabın smut,yaş farkı ,abimin arkadaşı,mafyamın annesinin babası(bunu ben uydurdum inşallah yoktur) gibi şeyler kitabın konusu(!)oldu. İçinde özellikle cinsellik barındıran ve kitabın bunun üzerinden reklam yapması bana çok anlamsız geliyor. Garip bir şekilde bir yakınlaşma alıntı ile 'kitap adıı' yazanların çoğuda yaşı küçük oluyor.
Kitabın içindeki tetikleyici unsurlar konu olmamalı! ve içerikler kitabın başında spoiler olmayacak şekilde uyarılması gerektiğini düşünüyorum.
sizin düşüncelerinizi merak ediyorummm
1. Bana Dokunma ilk 4 kitabını okudum, seriye devam edeceğim
2. Cam Şato sadece ilk kitabını okudum, devam edeceğim
3. Her Kimsen 1: İlk Set ilk kitabı okudum ve sevmedim bu yüzden devam etmeyeceğim
4. Hiçbir Dünyanın Kızı ilk kitabını okudum, devam edeceğim
5. Hizmetçi serinin 3 kitabınıda okudum, ama daha diğer kitapları çevrilmedi, son kitapda biraz bozsada devam edeceğim
6. Bir Kabusa Dalmak sevmedim devam etmeyeceğim
7. Tuvaldeki Yaralar ilk 3 kitabını okudum, rs'ye falan girdiğimde okuyorum
8. File Arkası çok sevmiştim, keşke 2 kitaplık seri olmasaydı
9. Canavarın da Kalbi Varmış çokta sevemedim, belki devam ederim
10. Buz Krallığı 2ci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum
11. Karanlığın Şehri - 1 bir hata edip 2 kitabını okudum, devam etmeyeceğim
12. Medusa'nın Ölü Kumları 1 yakında 4cü kitabı çıkacak, sabırsızlıkla bekliyorum
13. Lordlar ve Varisler bir tek son kitabı kaldı
14. Kırık İnci 2cisi daha çıkmadı, bekliyoruz
15. Oyunbaz 2cisi çıktı kısa zamanda okuyacağım
16.