Vanessa

Vanessa
@Bookwings
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir?”
Sayfa 261·Kitabı okudu
Alıntı
Vanessa
Çok iyi alıntı
Doğum günümü buradaki arkadaşlarımla kutlamak çok güzel bir his ✨
1000Kitap
Vanessa
Doğum günün kutlu olsun🥳🎀
İçimi dökmek istediğim bazı konular var. Ne zamandan beri kitabın smut,yaş farkı ,abimin arkadaşı,mafyamın annesinin babası(bunu ben uydurdum inşallah yoktur) gibi şeyler kitabın konusu(!)oldu. İçinde özellikle cinsellik barındıran ve kitabın bunun üzerinden reklam yapması bana çok anlamsız geliyor. Garip bir şekilde bir yakınlaşma alıntı ile 'kitap adıı' yazanların çoğuda yaşı küçük oluyor. Kitabın içindeki tetikleyici unsurlar konu olmamalı! ve içerikler kitabın başında spoiler olmayacak şekilde uyarılması gerektiğini düşünüyorum. sizin düşüncelerinizi merak ediyorummm
1000Kitap
Vanessa
Kesinlikle katılıyorum 👍🏻
Yarım kalan serilerim ve bitirmeyi düşünmediklerim
1. Bana Dokunma ilk 4 kitabını okudum, seriye devam edeceğim 2. Cam Şato sadece ilk kitabını okudum, devam edeceğim 3. Her Kimsen 1: İlk Set ilk kitabı okudum ve sevmedim bu yüzden devam etmeyeceğim 4. Hiçbir Dünyanın Kızı ilk kitabını okudum, devam edeceğim 5. Hizmetçi serinin 3 kitabınıda okudum, ama daha diğer kitapları çevrilmedi, son kitapda biraz bozsada devam edeceğim 6. Bir Kabusa Dalmak sevmedim devam etmeyeceğim 7. Tuvaldeki Yaralar ilk 3 kitabını okudum, rs'ye falan girdiğimde okuyorum 8. File Arkası çok sevmiştim, keşke 2 kitaplık seri olmasaydı 9. Canavarın da Kalbi Varmış çokta sevemedim, belki devam ederim 10. Buz Krallığı 2ci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum 11. Karanlığın Şehri - 1 bir hata edip 2 kitabını okudum, devam etmeyeceğim 12. Medusa'nın Ölü Kumları 1 yakında 4cü kitabı çıkacak, sabırsızlıkla bekliyorum 13. Lordlar ve Varisler bir tek son kitabı kaldı 14. Kırık İnci 2cisi daha çıkmadı, bekliyoruz 15. Oyunbaz 2cisi çıktı kısa zamanda okuyacağım 16.
1000Kitap
Vanessa
Her kimsene bir şans vere bilirsin ikinci kitabı şuan okuyorum ve birinciden daha iyi bence